حمید

بسم رب الشهدا و الصدیقین
....

پیوندها

نمازجمعه 14 مرداد کرج

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ق.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم
عنوان ها و مختصری از نمازجمعه ی امروز کرج 14مرداد95(اینحا جزوه برداری مختصر و با دقت معمولی از خطبه ها آورده شده است.)
معاد باوری: اویی که معاد باور است، فشارها نارحتش نمی کند و وسعت دید دارد. اهل تقواست و براساس وظایفش به میدان وارد می شود و کارهای روی زمین مانده را بنا بر توان خودش انجام میدهد.
قران از منظر نهج البلاغه ؛
امیرالمومنین دائما ملازم قران بوده و قران همیشه با ایشان همراه بوده است....
.......قرائت سوره مبارکه عصر و سلام بر ائمه و قیام
اهمیت نیت در کارها.
معرفی امامزادگان به عنوان قطب های فرهنگی هر شهری.(5 ذیقعده سالروز میلاد امامزاده صالح و روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان)
نکاتی از اهمیت خبرنگاری. (به علت شهادت محمود صارمی در روز 17 مرداد و نامگذاری این روز به روز خبرنگار)
یادی از شهید عباس بابایی(به علت سالروز شهادت ایشان)
سالروز بمباران هیروشیما و ناگازاکی به دستور ترومن رئیس جمهور وقت آمریکا. آمریکا این کار را خدمت به مردم اعلام کرد در حالیکه جنگ تمام شده بود. هیتلر چهار سال پیش مرده بود. موسیلینی بازداشت شده بود. با این آمریکا می شود دست داد؟
در نماز باید در تمام ریزه کاری ها از امام تبعیت کرد و نمی شود به سلیقه عمل کرد، اگر غیر این باشد یا نماز به کل باطل است و یا گاه قابل جبران است، حالا چطور شده که در امور کلان کشورافراد به سلیقه ی خودشان عمل می کنند؟ مسئولی که در مسائل کلان و استراتژیک تبعیت از رهبر نداشته باشد مورد قبول نیست. چطور می خواهید جبران کنید؟ عده ای دارند دور را نزدیک و نزدیک را دور نمایش می دهند. رهبری تاکید می کنند جوان ها بنشینید فکر کنید روی این موضوع.
مدت هاست از طرف رهبری روی روحیه انقلاب و انقلابی گری تاکید می شود.
می گویند آقایی که چندصد میلیون می گیرد که بیت المال را نگه دارد از ذخایر نظام است! کدام نظام؟ رهبری به صراحت می گویند باید از کار برداشته شود اما شما او را امانت دار می دانید؟
مردم دست از مطالبه گری تا حصول ارزش ها برنخواهند داشت.
کاروان اقتصادی 150 نفره میایند ایران که بررسی کنند چکار می توانیم با ایران بکینم و از امکانات اینجا استفاده می کنند و بعد میروند!
مسئولین بیایند هرچند وقت یکبار یه گزارشی به مردم بدهند. گزارش دادن که کار بدی نیست. دارید کار می کنید، رفتید دارید کار می کنید حداقل یک گزارش به مردم بدهید که بدانند. الان هر روز چندین نفر می آیند به دفتر و کار میخواهند.
...

  • ۹۵/۰۵/۱۷
  • اینجانب