حمید

بسم رب الشهدا و الصدیقین
....

پیوندها

آقای روحانی به شهر ما آمد

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امروز آقای روحانی به کرج آمدند.

من به طور زنده سخنانشون رو از تلویزیون مشاهده کردم.

به طور تیتروار این مطالبی که در ذیل آمده رو گفتند

  • در بخشی از سخنانشون از خودشون گفتند و اینکه خوبند.
  • در بخشی دیگه از مسائل انتزاعی و محاسباتی که آدم ازشون سر درنمیاره گفتند و گفتند که آمار خوبند.
  • در بخشی دیگر از آلودگی هوا و مسائل اینچنینی که آدم ازشون سر در میاره گفتند و گفتند که اینها رو باید دست به دست هم بدیم تا خوب شند.
  • به طور مصداقی اشاره ای به پذیرش سه وزیرشون در مجلس کردند و اینکه مجلس خوب است. البته من قبل از پذیرش وزرا ایشون رو از همین قاب تلویزیون در مجلس دیده بودم اونجا هنوز نگفته بودند که مجلس خوب است.
  • در بخشی دیدگاهشون نسبت به جوانان و فرهنگ رو مطرح کردند و به طور مصداقی اشاره ای به مسابقه فوتبال روز تاسوعا کردند و خوب ایشون تشکر از خطیب موقت نمازجمعه ی تهران رو از قلم انداختند که جا داره بنده این رو اضافه کنم.
  • در بخشی به علم به مشکلات کرجی ها اشاره کردند و به طور مصداقی از دغدغه های ترافیکی سفر به شمال اشاره کردند و گفتند که خدا شاهده در روز اول ریاست جمهوریشون به فکر این مطلب بودند.

......

از ایشون تشکر میکنم.

  • ۹۵/۰۸/۲۶
  • اینجانب